No m’ho puc creure!

Crec que per fi he aconseguit crear el meu blog! De moment és ben auster, paciència amb mi! He vist alguns blogs dels meus companys i estic ben impressionada, a poc a poc el millorarem i parle en plural perquè espere que els meus alumnes de l’IES Gonzalo Anaya de Xirivella hi col·laboren. Moltes salutacions per a tots!

Anuncis

Una resposta to “No m’ho puc creure!”

  1. Marta Hernàndez Says:

    Segur que amb una mica de paciència aniras ampliant el blog al teu gust. Ja se sap, s’ha d’anar provant!

    Ens trobem als blogs

    Marta

Deixa un comentari

